Energiatakarékossági médiakampányt indít a GKM

A gazdasági minisztérium május végéig 170 millió forintért hirdetésekben ad energiatakarékossági tippeket a lakosság számára.

Médiakampányt indított az energiatudatosság és energiatakarékosság javítására a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium hétfőn - tájékoztatta Rácz Krisztina, a GKM kommunikációs főosztályvezetője az MTI-t.

A televízióban, interneten, óriásplakátokon és az írott sajtóban megjelenő hirdetések konkrét tippeket adnak az otthoni energiaköltségek csökkentésére - közölte a főosztályvezető. Kifejtette, hogy az ország 3,5 millió lakásából 3 millió rossz energetikai besorolás alá esik, amit javítani lehet nyílászáró-cserével, illetve a falak utólagos szigetelésével is. A reklámok felhívják a figyelmet egyebek között arra is, hogy a radiátorok szabályozhatóvá tételével 12-18 százaléknyi energiát takaríthatunk meg. Ahogy olyan hétköznapi apróságnak tűnő megtakarítási lehetőségekre is, mint az energiatakarékos izzók használata, amelyek negyed annyit fogyasztanak áramból a hagyományos égőkhöz képest.

Az Energiatippek a tárca honlapján olvashatók. A május végéig tartó akció 170 millió forintba kerül. A kampány szorosan kapcsolódik a minisztérium által indított Energiatakarékossági Programhoz és annak idei, április 10-e óta postázható pályázatához.

Forrás: MTI
Hivatkozás: http://www.mti.hu
Dátum: 2007 április 27. 19:49

Vissza az előző oldalra

Kezdőoldal E-mail elküldése Oldaltérkép Webshark